About Us

Aldora Furniture

ALDORA MOBİLYA KALİTE POLİTİKASI

“Aldora Mobilya; mobilya sektöründe, ”Customer First” sloganı ile müşteri memnuniyetini sağlar, yasal ve garanti şartlarını gerçekleştirir.

İş ve İşçi Sağlığı ile Çevreye değer veren Aldora Mobilya; çalışanlarının katkısı ve sürekli iyileştirme çalışmaları ile ulusal ve uluslararası standartlarda ürünler ile hizmet sunar. “Hizmet Yeterlilik Belgesi” standartlarına uygun satış sonrası hizmeti ile müşteriye daima zamanında ulaşır. Bu çalışmalarını da “Kalite Yönetim Sistemleri” ile destekler.

Sonuç olarak; ülkesi, müşterileri, çalışanları ve tedarikçileri için güvenilir, saygın ve sürekli gelişen bir marka olmak temel kalite politikamızdır.”                                  

                                                                                                                       Genel Müdür

 

ALDORA MOBİLYA MÜŞTERİ MEMNUNİYET POLİTİKASI

“Müşterilerimizden gelen her türlü öneri, şikâyet, istek ve itirazlara zamanında cevap veren; müşteri bildirimlerinin tamamının objektiflik prensipleri içerisinde, yasal şartlara ve şirket politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendiren; aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri sürekli olarak yapan; bütün müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul eden; müşteri odaklı bir yaklaşımı takip eden bir kurum olmayı taahhüt ederiz. “

                                                                                                                    Yönetim Kurulu Başkanı

VİZYONUMUZ

          “TÜRKİYE’DE MEMNUN MÜŞTERİ TARAFINDAN EN ÇOK ANILAN ÜÇ MOBİLYA MARKASINDAN BİRİ OLMAKTIR.”

MİSYONUMUZ

MÜŞTEREK ÇALIŞMA ANLAYIŞIMIZ VE ÖRNEK ÇABALARIMIZLA, FİRMAMIZIN KÂRLILIĞINI

ARTTIRMAK; ÇALIŞANLARIMIZ, MÜŞTERİLERİMİZ, ÜLKE EKONOMİSİ, TOPLUMUN KALKINMA VE REFAHINA KATKIDA BULUNMAKTIR.